11 Haziran 2008 Çarşamba

Ticaret Unvaninin Marka Olarak Tescili


Ticaret Unvanı bir işletmeyi diğer bir işletmeden ayırt etmeye yararken, Marka işletmeden bağımsız olarak bir mal/hizmeti diğer bir mal/hizmetten ayırt etmeye yarar.

Örnek olarak "İstikbal Mobilya Sanayi ve Ticaret A.Ş. "bir ticaret unvanıdır. Bu şirket unvanında yer alan istikbal ismini ürettiği mal ve hizmetlerde de kullanacaksa marka olarak da tescil yoluna gitmelidir. Bununla beraber Bellona unvan ve işletmeden bağımsız bir markadır ama aynı şirkete aittir.

Ticaret Unvanının uygulamada marka olarak kullanıldığı durumlarda Türk Patent Enstitüsü'nde de tescil ettirilmesine özen gösterilmelidir.

Marka Tescili İle İlgili Yararlı Siteler
Türk Patent Enstitüsü Marka Sayfası

2 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486